ÖĞRENCİ İKAMET İZİNLERİ HAKKINDA

29 Kasım 2023 tarihinde yürürlüğe giren Yükseköğretim Kurumu (YÖK) Başkanlığı ile İçişleri Bakanlığı arasında yapılan protokole istinaden; öğrenci ikamet izni başvurusunda bulunan üniversitemiz (ön lisans, lisans, yüksek lisans ve doktora) progrmlarından birine kayıtlı olan öğrencilerimizin, öğrenci ikamet izni başvurusu yaptıktan sonra ikamet izni öğrenci kayıt formuyla birlikte formda belirtilen belgeleri randevu tarihini beklemeksizin en kısa süre içerisinde üniversitemizin ilgili birimlerine (Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı veya Uluslararası Öğrenci Ofisine) teslim etmeleri gerekmektedir.

 

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.
 

NOT: Belgelerinizi hafta içi hergün saat:10.00 -12.00 ile 13.00 -15.00 arasında teslim edebilirsiniz.